Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsBrutalno iskrene i brutalne recenzije svih nastupa na AMA 2021, Coldplay x...

Brutalno iskrene i brutalne recenzije svih nastupa na AMA 2021, Coldplay x BTS, Jennifer Lopez

Iako je dodjela American Music Awards 2021. popratila svoj sastav s nekim veteranskim superzvijezdama, uključujući Jennifer Lopez, Carrie Underwood i Silk Sonic (Bruno Mars i Anderson .Paak), šou je prvenstveno skrenuo pažnju na one koji prvi put dolaze.

Chlöe, Måneskin, Walker Hayes i Olivia Rodrigo bili su među izvođačima koji su se poklonili svojim inauguracijskim AMA nastupima, dok je svjetiljka elektronske muzike Diplo debitovala kao muzički kustos emisije.

Megan Thee Stallion je prvobitno trebalo da otpeva remiks „Butter” sa BTS-om, ali se povukla u subotu zbog „neočekivanog ličnog problema”.

Ovogodišnji AMA su imali jedinstven preokret: nekoliko izvođača je nastupilo uživo iz svojih rodnih gradova. New Kids on the Block, New Edition i Jason Aldean udružili su se u Nashvilleu kako bi bili domaćini Bitke za Boston. Kane Brown je bio uživo na državnom univerzitetu HBCU Tennessee u svojoj matičnoj državi.

Spisak dobitnika AMA nagrada:Taylor Swift i Lil Nas X osvajaju rane nagrade

Evo kako su oni – i ostali AMA izvođači – prošli.

Silk Sonic, Smokin’ Out the Window’

Projekat kućnih ljubimaca Bruna Marsa i Andersona .Paaka otvorio je šou svojim trenutnim hitom. Par je naizmjence klizio po bini – Mars je nosio svoje sveprisutne sunčane naočale – u svojim narandžastim odijelima od somota, kojima su se pridružila dva prateća pjevača kako bi nastupu dali osjećaj Temptationsa. Ništa u vezi Silk Sonic-a nije posebno inventivno, ali teško je ne cijeniti njihovu posvećenost glatkom radu.

Coldplay, BTS i ‘My Universe.

Ovo je bila užasna predstava. Ovo je bio prvi nastup uživo za Coldplay i BTS na njihovom slatkom hitu ljubavi, ali ako će uvijek zvučati ovako grozno, u redu je ako im je posljednji. Bili smo u mogućnosti provjeriti da li je vokal zaista bio uživo jer su bili off-key i preplavili ostatak njihovog benda. Ovo nije bio bend koji je Chris Martin, frontmen BTS-a, pokušao da spasi. Olupinu su pogoršale disciplina BTS-a i revnost Chrisa Martina.

Olivia Rodrigo, ‘Izdajica’

Olivia Rodrigo nastupa

Debi na AMA-u bio je jednostavan za zvijezdu u usponu. Svirala je akustičnu gitaru na Swift-ian melodiju. “Trebalo ti je dvije sedmice/da odeš i izađeš s njom/Izgleda da nisi prevario/Ali još uvijek si izdajica”, osjećala se Rodrigo dok joj je njen ženski bend krenuo iza leđa. Projicirajući dosta povrijeđenosti i emocija, skalirala je oktave i, zahvaljujući jednostavnom aranžmanu, dokazala zašto će vjerovatno biti krštena u ovonedeljnim nominacijama za Gremi.

Tyler, kreator, “Massa”

Reper je nastupio u kratkim bijelim pantalonama i čarapama, dok je stajao ispred lažne kuće koja je plivala po snijegu. Dok je kopao u svoje duboke stihove – „Mama je bila u skloništu kada je ‘Yonkers’ ispao…Kada sam je izvukao, tada sam znao da sam uspeo” – kamera se prikrala bliže, dozvoljavajući gledaocima da osete njegov intenzitet. Na kraju pjesme, preuzete sa njegovog novog albuma, “Call Me If You Get Lost”, zaustavio se skuter, Tyler je podigao torbicu, skočio na nju i zumirao.

Carrie Underwood i Jason Aldean, ‘Da te nisam volio’

Nastupajući iz Nashvillea kao oda profesionalnom rodnom gradu njih dvojice, kantri moćnici spojili su vokale na svom hitu sa Aldeanovog novog albuma, “Macon” (nazvan po njegovom pravom rodnom gradu u Džordžiji). Aldean je ostala sjediti za klavirom, dok je Underwood u crnoj haljini koja otkriva bedra bila opasana u blizini sa svojim uobičajenim žarom.

Tainy sa Bad Bunny, Julieta Venegas i Julieta Venegas. ‘Žao mi je dušo:/’

Bad Bunny nastupa

Svetsko premijerno izvođenje pesme sa predstojećeg albuma producenta latino muzike Tainyja, “Data”, imalo je futuristički pristup. Bad Bunny se smjestio unutar naprave komplikovanog izgleda za koju smo sigurni da ima službeno ime, bijelu kapuljaču sa sočivom kamere koja mu je prekrivala oči, dok se Venegasovo lice pojavilo na video tabletu dok je sjedila za klavirom. Tainy je, u međuvremenu, visio iza obližnje klavijature u oblaku dima, iscrtavajući melodiju u ritmu pesme.

mjesečina, ‘Beggin’

Ponudivši svoj globalni udar za svoj debi u emisiji američkih nagrada – rimejk hita grupe The Four Seasons iz 1967. – italijanski rokeri su se za tu priliku obukli u elegantne crne smokinge. Uz nazubljenu gitaru, dozu glamuroznosti i mnogo evropske karizme, kvartet (čije ime na danskom znači “mjesečina”) unio je u šou veoma cijenjeni dašak rokenrola. Treperenje stroboskopa u kombinaciji sa kosom koja je letjela pojačala je upečatljiv refren vintage hita.

Chlöe, ‘Smiluj se’

Chloe nastupa

U bijeloj odjeći ispunjenoj izrezima, Chloe Bailey, slavne Chloe x Halle (očigledno da ste diplomirali na umlautu nakon što postanete solo) prošla je pozornicu s trupom ženskih plesačica. U septembru je izvela i svoj prvi singl na VMA. Međutim, ovaj put je dodala twerking u miks i napravila split.

Dženifer Lopez, “Na putu sam”

Jennifer Lopez nastupa.

Uvijek glamurozna višestruka crtica krenula je nepretencioznim putem za novi singl iz svog nadolazećeg filma “Udaj se za mene”. Uz podršku orkestra i uz pomoć cool kostima iza masivnih video ekrana, Lopez je uvjerljivo zapjevao baladu za dobro raspoloženje. Zamahnuti bridž pjesme i medeni vokal čine Lopez savršenom.

Mickey Guyton, “All American”

U visokim, crnim čizmama, Guyton, zvijezda zemlje, projektovala je svoju nacionalnu himnu za uvrštavanje na američku zastavu. Guytonin privlačan osmijeh i snažan glas upotpunili su njene pozadinske pjevače u jednostavnoj pjesmi o jedinstvu. Guyton je izgledala iskreno dirnuta za nastup dok se zahvalila svima i slala poljupce.

Giveon, ‘Hartbreak Anniversary’

Giveon nastupa na sceni.

Poput modernog Jamesa Ingrama ili Ne-Yoa, R&B pjevač, koji je stekao istaknutost na pjesmama Drakea („Chicago Freestyle“) i Justina Biebera („Peaches“), itekako je čovjek koji zna svoj put do senzualnog balada. Dok je hodao stazama i udarao neke falset note, publika je urlala uz hor zvučnih pritužbi. Njegov kremasti glas prigušile su žene oko njega.

Kane Brown, ‘Jedan Mississippi’

Novopečena zvijezda u areni je predstavila svoju pjesmu, objavljenu prošlog ljeta i blistavu sa HBCU Tennessee State University. Sadrži više country elemenata nego njegov prethodni crossover rad. Braun, odjeven u farmerke i poprskan pulover, prošetao je pješačkom stazom, gdje su ga dočekali obožavatelji.

Novo izdanje i Nova djeca u bloku

U segmentu stvorenom za nostalgiju, dva veterana boy benda iz Bostona – New Kids on the Block i New Edition – nisu se toliko „borili“ koliko je reklamirano, već su pružili 10 minuta nesputane radosti. NKOTB je prvi udario u blok sa “The Right Stuff”, obučenim u različite oblike crne boje i koji plešu sa preciznošću. Očistili su pozornicu za Novo izdanje, elegantno odjeveni u šarene fedore i kapute od graška, sekstet koji je zvučao uz “Candy Girl”. Obje grupe – koje su uključivale originalne članove – zvučale su oštro i izgledale su dobro uvježbano. Rasplesana publika uključila je i snimak BTS-a, koji su sigurno mislili: “Evo nas za 25 godina.” Kompromisi između grupa su uključivali “Step By Step” i “Hangin’ Tough” za NKOTB i “Mr. Telephone Man” i “If It Isn’t Love” za novo izdanje, kao i svilenkasta mešavina “Please Don Girl” i “Is This The End”. Apsolutno niko nije bio iznenađen kada je čuo da je vešto koreografisana scena bila teaser za turneju 2022. sa dve pop moćne kompanije. Svi smo za.

Izvor: USAToday.com

Post Brutalno iskrene i brutalne kritike svih nastupa na AMA 2021, Coldplay x BTS, Jennifer Lopez pojavio se prvi na News Daily.

philippinenewsdaily.com