Wednesday, December 8, 2021
Google search engine
HomeNewsBrutalno iskrena recenzija svakog nastupa na AMA 2021, uključujući JLo, Oliviju Rodrigo...

Brutalno iskrena recenzija svakog nastupa na AMA 2021, uključujući JLo, Oliviju Rodrigo i BTS

Uz pametnu mješavinu početnika – Olivia Rodrigo, Mickey Guyton, Måneskin – i veteranskih superzvijezda uključujući Jennifer Lopez i Carrie Underwood, dodjela American Music Awards 2021. ponudila je postavu za nastupe za više generacija.

U preokretu ove godine, AMA su neke od umjetnika doveli do njihovih korijena, jer su se Underwood i Jason Aldean udružili u Nashvilleu, gdje su započeli svoje karijere, a Kane Brown je nastupio sa HBCU Tennessee State University u svojoj rodnoj državi.

Kao što je slučaj sa bilo kojim trosatnim događajem ove prirode, bilo je nekih radnji koje su privukle pažnju, dok druge nisu uspjele.

Evo kako su prošli svi izvođači AMA-e, od najgoreg do prvog.

16. Coldplay, BTS i ‘My Universe.

Ovo je bila užasna predstava. Ovo je bio prvi nastup uživo za Coldplay i BTS na njihovom slatkom hitu ljubavi, ali ako će uvijek zvučati ovako grozno, u redu je ako im je posljednji. Znali smo da je vokal snimljen uživo. Međutim, nisu bili u skladu i nadjačali druge članove. Nikakvo poskakivanje od željnog frontmena Chrisa Martina ili disciplinovanog BTS-a nije moglo spasiti ovu olupinu, koju je još više pogoršalo glupo skakanje dok su flash potovi eksplodirali na milosrdnom kraju nastupa.

Spisak dobitnika AMA nagrada:BTS osvaja tri AMA nagrade, uključujući izvođača godine; Taylor Swift postavlja vlastiti rekord

15. Walker Hayes – “Fancy Like”,

Njegov hit broj 1, “Travelman Country Singer-Songwriter”, bio je uspješan jer je iskoristio ludilo za plesom. Sa gomilom drhtača hip-shakera, koji su ukočenih udova pratili Hayesa na pozornici, postao je broj 1 virusa. Istakao je rudimentarnu pjesmicu sa “whoos” i upustio se u salon za umjetnike ispred bine kako bi pjevao svojoj ženi, Hayes je maksimalno iskoristio ono što sadrži sve sastojke nove pjesme.

14. Chlöe, ‘Have Mercy’

Chloe nastupa

U bijeloj odjeći ispunjenoj izrezima, Chloe Bailey, slavne Chloe x Halle (očigledno da ste diplomirali na umlautu nakon što postanete solo) prošla je pozornicu s trupom ženskih plesačica. U septembru je izvela i svoj prvi singl na VMA. Međutim, ovaj put je dodala twerking u miks i napravila split.

13. Kane Brown, ‘One Mississippi’

Novopečena zvijezda u areni je predstavila svoju pjesmu, objavljenu prošlog ljeta i blistavu sa HBCU Tennessee State University. Sadrži više country elemenata nego njegov prethodni crossover rad. Brown, obučen u karirani pulover i farmerke i pokretan klapaložnim horom, prošetao je trotoarom kako bi se susreo s obožavateljima i razmijenio tekstove.

Puškomitraljez Kelly šeta se crvenim tepihom AMA-eSa Casie (12-godišnja djevojčica), a ne Megan Fox

12. Tainy s Bad Bunny & Julieta Venegas: ‘Lo SientoBB./’

Bad Bunny nastupa

Svetsko premijerno izvođenje pesme sa predstojećeg albuma producenta latino muzike Tainyja, “Data”, imalo je futuristički pristup. Bad Bunny se smjestio unutar naprave komplikovanog izgleda za koju smo sigurni da ima službeno ime, bijelu kapuljaču sa sočivom kamere koja mu je prekrivala oči, dok se Venegasovo lice pojavilo na video tabletu dok je sjedila za klavirom. Tainy je, u međuvremenu, visio iza obližnje klavijature u oblaku dima, iscrtavajući melodiju u ritmu pesme.

11. Carrie Underwood i Jason Aldean, ‘If I Didn’t Love You’

Nastupajući iz Nashvillea kao oda profesionalnom rodnom gradu njih dvojice, kantri moćnici spojili su vokale na svom hitu sa Aldeanovog novog albuma, “Macon” (nazvan po njegovom pravom rodnom gradu u Džordžiji). Aldean je ostala sjediti za klavirom, dok je Underwood u crnoj haljini koja otkriva bedra bila opasana u blizini sa svojim uobičajenim žarom.

10. Tyler, kreator, “Massa”

Reper je nastupio u šortsu i čarapama, dok su mu stopala bila podignuta. Dok je kopao u svoje duboke stihove – „Mama je bila u skloništu kada je ‘Yonkers’ ispao…Kada sam je izvukao, tada sam znao da sam uspeo” – kamera se prikrala bliže, dozvoljavajući gledaocima da osete njegov intenzitet. Na kraju pjesme, preuzete sa njegovog novog albuma, “Call Me If You Get Lost”, zaustavio se skuter, Tyler je podigao torbicu, skočio na nju i zumirao.

9. Mickey Guyton je ‘All American’.

Mickey Guyton nastupa

U visokim, crnim čizmama, Guyton, zvijezda zemlje, projektovala je svoju nacionalnu himnu za uvrštavanje na američku zastavu. Guyton je pjesmu izveo glasnim glasom i privlačnim osmijehom. Pun je jednostavnih tekstova o jedinstvu. Guyton je izgledala iskreno dirnuta za nastup dok se zahvalila svima i slala poljupce.

8. Olivia Rodrigo, ‘Izdajica’

Olivia Rodrigo nastupa

Debi na AMA-u bio je jednostavan za zvijezdu u usponu. Svirala je akustičnu gitaru na Swift-ian melodiju. “Trebalo ti je dvije sedmice/da odeš i izađeš s njom/Izgleda da nisi prevario/Ali još uvijek si izdajica”, osjećala se Rodrigo dok joj je njen ženski bend krenuo iza leđa. Projicirajući dosta povrijeđenosti i emocija, skalirala je oktave i, zahvaljujući jednostavnom aranžmanu, dokazala zašto će vjerovatno biti krštena u ovonedeljnim nominacijama za Gremi.

Ovo su naša predviđanja za Grammy za 2022. godinuTejlor Svift, Olivija Rodrigo, Lil Nas X

7. Zoe Wees, “Girls Like Us”

19-godišnja njemačka pjevačica čija muzika ističe probleme mentalnog zdravlja predstavila je trenutak “Song of Soul” u emisiji. Wees odjevena u bandanu je iskreno iskreno govorila o svojim osjećajima zbunjenosti i usamljenosti glasom koji se nasmijao.

6. Jennifer Lopez, “On My Way”,

Jennifer Lopez nastupa.

Uvijek glamurozna višestruka crtica krenula je nepretencioznim putem za novi singl iz svog nadolazećeg filma “Udaj se za mene”. Uz podršku orkestra i uz pomoć cool kostima iza masivnih video ekrana, Lopez je uvjerljivo zapjevao baladu za dobro raspoloženje. Zamahnuti bridž pjesme i medeni vokal čine Lopez savršenom.

5. Giveon, ‘Heartbreak Anniversary’

Giveon nastupa na sceni.

Poput modernog Jamesa Ingrama ili Ne-Yoa, R&B pjevač, koji je stekao istaknutost na pjesmama Drakea („Chicago Freestyle“) i Justina Biebera („Peaches“), itekako je čovjek koji zna svoj put do senzualnog balada. Dok je hodao stazama i udarao neke falseto note, publika je urlala uz hor cike koje su pretile da uguše njegov tihi vokal.

4. Silk Sonic, ‘Smokin’ Out the Window’

Projekat kućnih ljubimaca Bruna Marsa i Andersona .Paaka otvorio je šou svojim trenutnim hitom. Par je naizmjence klizio po bini – Mars je nosio svoje sveprisutne sunčane naočale – u svojim narandžastim odijelima od somota, kojima su se pridružila dva prateća pjevača kako bi nastupu dali osjećaj Temptationsa. Ništa u vezi Silk Sonic-a nije posebno inventivno, ali teško je ne cijeniti njihovu posvećenost glatkom radu.

3. BTS, ‘Butter’

Klizeći po bini u, prirodno, žutim odijelima, veliki pobjednici na AMA-i oživjeli su publiku – uključujući i vrlo angažiranog Joeyja McIntyrea – dok su odbacili svoj radio smash sa naizgled lakoćom. Grupa je zvučala neverovatno sa svojim tečnim plesnim pokretima i nebeskim vokalom dok su menjali vokale. Megan Thee Stallion, koja je u subotu trebala izvoditi remiks “Butter” sa BTS-om, povukla se zbog “neočekivanih ličnih stvari”.

2. Moonlight, ‘Beggin’

Ponudivši svoj globalni udar za svoj debi u emisiji američkih nagrada – rimejk hita grupe The Four Seasons iz 1967. – italijanski rokeri su se za tu priliku obukli u elegantne crne smokinge. Uz nazubljenu gitaru, dozu glamuroznosti i mnogo evropske karizme, kvartet (čije ime na danskom znači “mjesečina”) unio je u šou veoma cijenjeni dašak rokenrola. Treperenje stroboskopa u kombinaciji sa kosom koja je letjela pojačala je upečatljiv refren vintage hita.

1. Nova izdanja i Nova djeca u bloku

U segmentu stvorenom za nostalgiju, dva veterana boy benda iz Bostona – New Kids on the Block i New Edition – nisu se toliko „borili“ koliko je reklamirano, već su pružili 10 minuta nesputane radosti. NKOTB je prvi udario u blok sa “The Right Stuff”, obučenim u različite oblike crne boje i koji plešu sa preciznošću. Očistili su pozornicu za Novo izdanje, elegantno odjeveni u šarene fedore i kapute od graška, sekstet koji je zvučao uz “Candy Girl”. Obje grupe – koje su uključivale originalne članove – zvučale su oštro i izgledale su dobro uvježbano. Rasplesana publika uključila je i snimak BTS-a, koji su sigurno mislili: “Evo nas za 25 godina.” Kompromisi između grupa su uključivali “Step By Step” i “Hangin’ Tough” za NKOTB i “Mr. Telephone Man” i “If It Isn’t Love” za novo izdanje, kao i svilenkasta mešavina “Please Don Girl” i “Is This The End”. Apsolutno niko nije bio iznenađen kada je čuo da je vešto koreografisana scena bila teaser za turneju 2022. sa dve pop moćne kompanije. Svi smo za.

Izvor: USAToday.com

Post Brutalno iskrena recenzija svakog nastupa na AMA 2021, uključujući JLo, Olivia Rodrigo i BTS, prvi put se pojavila na News Daily.